"Вчіться та читайте.
Читайте книги серйозні.
Життя зробить все інше"

Федір Достоєвський

среда, 4 ноября 2015 г.

                          Моя  маленька Батьківщина – Березівка
         До дня нашого міста Березівки в районній бібліотеці для дітей був проведений урок історії для учнів 5Б класу ЗОШ №3 з вчителем історії Віктором Федоровичем Вольф.
         Бібліотекар Тетяна Анатоліївна Шевченко розповіла про далеке минуле і сьогодення нашого міста. Кожна людина повинна знати і пам’ятати історію своєї країни,своєї малої Батьківщини. Багата наша Березівка історичним минулим, знаменитими і  талановитими людьми, звичаями, традиціями характерними тільки нашому місту. Діти активно приймали участь у вікторині «Як я знаю своє місто», розповідали про професії своїх батьків та яку користь вони приносять нашій Березівці. Учні Томікова Маргарита, Камнєва Єлизавета, Мельник Олег, Кононенко Олександр читали вірші місцевих поетів: «Місто моє» Олени Маличенко, «Мій край, моя історія жива…» Валентини Василівни Донцової, «Гімн Березівці» Оксани Васильчук.
         Пролунала пісня Таїси Ліщинської «Березовочка моя!».
          Бібліотекарі привітали дітей зі святом міста та побажали добре вчитися, поважати дорослих, берегти своє місто та прославляти його.

                                                                       Завідуюча ДРБ-
                                                                     Янішевська Л.В.



Комментариев нет:

Отправить комментарий