"Вчіться та читайте.
Читайте книги серйозні.
Життя зробить все інше"

Федір Достоєвський

пятница, 23 сентября 2016 г.

Моє улюблене місто Березівка

         Кожна людина повинна  знати і пам’ятати історію своєї країни,своєї  малої  Батьківщини. Це дає сил  і натхнення для нової снаги вдосконалення. Багата наша Березівська земля історичним минулим, знаменитими і талановитими людьми, звичаями і традиціями, характерними тільки нашому краю.
         Цими словами у районній бібліотеці для дітей почали краєзнавчу годину «Моя маленька Батьківщина-Березівка» присвячена 214 річниці нашого міста. Учасниками та слухачами заходу були запрошені учні  5-Б класу ЗОШ №3 з вчителем музики  Марценковський  Олександр Леонідович.       Учні  Бульйон Даниїл, Євсієнко Аня, Юрченко  Ксенія, Францішко Валерія декламували вірші місцевих поетів  Васильчук Оксани, Маличенко Олени, Бурлака Вікторії. Бібліотекар Ручка Тетяна Анатоліївна розповіла історію нашого міста та провела вікторину «Як я знаю свій рідний край».          Діти разом з вчителем  заспівали пісню «Березовочка моя !» на слова нашої землячки Таїсії Лещинської .В міському парку біля фонтану бібліотекарі організували з учнями флешмоб «Моє місто Березівка».

                                                          Завідуюча районною бібліотекою для дітей

                                                                                                         Янішевська Л.В.









Комментариев нет:

Отправить комментарий