"Вчіться та читайте.
Читайте книги серйозні.
Життя зробить все інше"

Федір Достоєвський

вторник, 20 сентября 2016 г.

30 вересня-Всеукраїнський день бібліотек. Справжніми помічниками та порадниками на шляху до вершин знань і мудрості народу є бібліотекарі, які допомагають читачам бути обізнаними у сучасних проблемах.пізнавати реальну картину світу.
         В 2016 році Березівська ЦБС святкує своє 40-річчя. Нині бібліотеки району є тими інформаційними ланками, які поєднують читачів і управлінські структури,роблять діяльність органів влади прозорою і відкритою для населення.
         Бібліотекарем була оформлена книжкова виставка " БІБЛІОТЕКА - ТЕРИТОРІЯ ЄДНАННЯ ", яка складається з наступних розділів:
1 розділ: " НАС ЄДНАЄ КУЛЬТУРА "
2 розділ ; фотовиставка " Як ми відпочиваємо!"
3 розділ: " Духовні скарби нації "
4 розділ:" СВІТОЧ НАЦІЇ- УКРАЇНСЬКА КНИГА "
Я люблю бібліотеку
Зберігаю все тут до ладу
Кожну книжку з вигляду впізнаю,
Легко за роздільником знайду.
Так люблю, коли вони рівненько
У рядах на кожнім стелажі
Не тому, що я тут господиня –
Акуратні в мене читачі.
Тут книжки художні й наукові,
Для дітей є віршики й казки.
А крім того – аура спокою
В храмі книги затишно завжди.
Для мене книга-світло дня,
для мене книга-зорі ночі...
Моя сім"я, моя рідня, мій розум, серце,мої очі...
Без книги я не проживу.вже як без вирію лелека...
Я і крізь вічність оживу в отім святім- БІБЛІОТЕКА.
         Нова Україна немислима без царства книги, а бібліотечна справа - без предметної і постійної державної опіки.

Бібліотекар Ставківської бібліотеки – Калмикова В. К.














Комментариев нет:

Отправить комментарий