"Вчіться та читайте.
Читайте книги серйозні.
Життя зробить все інше"

Федір Достоєвський

четверг, 9 января 2020 г.


НАШ СЛАВЕТНИЙ ЗЕМЛЯК

До 125-річчя з дня народження Макара Онисимовича Посмітного (31.01.1895) в Гуляївській бібліотеці оформлено тематичну полицю " НАШ СЛАВЕТНИЙ ЗЕМЛЯК - М.О.ПОСМІТНИЙ".
Посмітного знав увесь світ. Про таких людей кажуть, що вони народжуються раз на сто років. Його ім'я стало символом селянської мудрості, хліборобської звитяги. Долею Макара судилося стати родоначальником колективного господарювання на землі. М.О.Посмітний - людина, яка впродовж п'ятидесяти років незмінно стояла біля керма одного з перших і кращих господарств країни.
Я - хлібороб
Я знаю як у сні
Озимина чека дощу і грому...
Мої поля -
Зелені космодроми
У розсипах розбуджених росин...
М.Палієнко
Докладніше про нашого славетного земляка можна дізнатися із літератури представленій в тематичній полиці :
1) Ніточко І.І. Березівський район: історія, люди, події.- Одеса: Чорномор'я, 2006.-256 с. (с. 296-200)
2) Савчук К.М. І назвали село Розквіт:Фотонарис.- Одеса : Маяк,
1983- 48 с.
3) "Степовий маяк" номер 4 за19.01.2005 р. ( с.2)
4) "Степовий маяк" номер7 за29.01.2005 р. ( с.2)
5) ПалієнкоМ.О. Заповідаю долю : Поема. - Одеса : Маяк, 1986.- 56 с.


Бібліотекар Гуляївської бібліотеки – А.П. Павленко

Комментариев нет:

Отправить комментарий