"Вчіться та читайте.
Читайте книги серйозні.
Життя зробить все інше"

Федір Достоєвський

вторник, 23 июля 2019 г.



МІЙ РІДНИЙ КРАЙ

Краєзнавство - це всебічне вивчення певної частини країни, міста або села. Демидівська бібліотека приділяє особливу увагу популяризації літератури про свій край. Успіх краєзнавчої діяльності бібліотеки відзначається перш за все доступністю інформації, продуманістю напрямків та форм роботи. На нашій краєзнавчій книжковій виставці під назвою: " Мій рідний край" краєзнавча література представлена у вигляді спеціальних розділів:
1) Історія рідного краю.
2) Вогонь пам'яті не згасн
е.
3) Літературна Одещина.
Край мій, рідний край!
Моє село прекрасне!
Ти за лісами і полями
Де сходить сонце ясне.
Тут все знайоме, як ніколи,
І гай, і річка, й рідна школа.
Тут лине пісня солов'їна.
Тут моя рідна Батьківщина.
А. Кельман


Завідуюча Демидівської бібліотеки – Фоміна Т.М.


Комментариев нет:

Отправить комментарий